andra inlägget ;)

Så då kommer andra inlägget ;)
Idag har jag varit med Astrid vi har typ målat hela dagen ;)
Det har varit skit kul! Vi har målat till en ridlärare som vi ska ha på ridlägret vecka 27, vi fjäskar lite för henne så kanske vi kommer att få dom hästarna vi vill ha. I skolan idag har det varit skita töligt, förutom på rasterna då har det väl varit kul. Tills ridlägret är det typ "bara" 15 veckor kvar.
I morgon blir det nog Linnéa vi ska och rida. Hon sa att hon skulle ringa mig snart när klockan var 5 typ och hon har inte ringt än ;P Nu ska jag göra lite mer läxa sen ska jag nog gå ut och leta efter min katt för han har inte kommit tbx men han gick ut vid 6 lr något.
Hade!
/M

Kommentarer
Postat av: ANONYM

VAR DET INTE NI SOM VAR OSAMMS??!!!

2011-03-24 @ 21:21:52
Postat av: ANONYM

VAR DET INTE NI SOM VAR OSAMMS??!!!

2011-03-24 @ 21:22:35
Postat av: Anonym

2011-03-29 @ 15:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0