Bättre humör :)

Ja nu har det bra humöret kommit tillbax, jag var lite sur på nogra personer förut ;)
Men men man kan inte alltid vara vänner. Idag vaknade jag vid 10 över 12 jag låg kvar ett tag men sen gick jag upp och år frukost, gott:)
Sen satt jag här, later så kom pappa till mig och frågade om vi skulle åka och ta en fika och så gjorde vi det och handlate lite godis och sånt.
När jag kom hem gick jag ut med min ena katt Isa i koppel hon fick lite panik när pappa sköv bort snön:P
I morgon blir det kanske någon vet inte. Ska i alla fall träna på gitarren för har bara gjort det en gång den här veckan, och jag har lektion på måndag ;)
Nu ska jag se på tvn medans det finns något intressant kvar :)
Hadet bra! :cool:

Kommentarer
Postat av: Annmarie

FInn blog! :)

2011-03-26 @ 23:31:23
URL: http://mikahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0