Dålig uppdatering!

Har uppdaterat väldigt dåligt men det bror på att blogg.se inte har fungerat som det ska, inläggen har kommit upp flera timmar efter åt att man har lagt in dom.
Men nu hoppas jag på att det ska vara ordnat.
Igår var jag med Thea :)
Vi bakade, först tappade Thea ett ägg i golvet ;)
Sen tappade hon fullt med mjöl på vadspisen ;)
ja det var nog inte hennes bästa dag :cool:
Men jag älskar henne som hon är ;S
Idag har var vart med Ellen, good!
Vi har spelt x-box suttit vid datan åh så.
Vi hade matte-prov idag -,- Jag blir så lett på sånt!
Men det gick shiit för mig! Hade tränat på mycket men hah, jag svarade fel på en skitlätt fråga! kom på det när jag hade lämnat in så då var det för sen! De frågade vilket är sju cm? det fanns olika åh välja på så jag tog 0,7! Så fucking fel! Det är ju 0,07! Faaaan! om man kunde spola tbx tiden!
I morgon blir det ridning med värsta träningsvärken efter idrotten i onsdags, hor ont i revbenan kan inte ens skratta!
Men jag ska nog slagga med Elina (y
Det gillas till 1000x!!!
Ska nog gå till ica/ika på kvällen åh köpa lite smått åh gott! ;)
Men nu ska jag vänta på att Elina ska ringa!
HADE!!!
/M

Kommentarer
Postat av: Thea

Haha! Nej jag hade en bad day! Haha!

2011-04-03 @ 17:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0