Ger upp..

..för jag kan inte fixa designen det gå inte! Har gjort en header men den har inte lust att komma in. Jaja, idag har jag varit med Elina vi har tagit kort oh skrattat mycket och fixat lite header till mig ;)
Blev rätt så nöjd.
Sen var hon tvungen att gå hem vid halv sex :( Tråkigt menmen..
I morgon vet jag inte vad jag ska göra trodde att jag skulle va med Ellen men hon kunde inte så jag får antagligen va ensam... Fast det är ju skönt,,, ibland.
Jaja, nu får jag inte bli ynklig och liten som en fjäder ;)
Men nu ska jag sova!
HADE!
Usch jag trodde fan bättre om dig,
inte att du skulle gå och snacka skit om mig bakom ryggen på mig.
Trodde att det skulle va "vi" tillsammans för alltid!
Men nu har jag förstått du är en jävla ljugare!
FAN FÖR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0