Måste fixa designen!

För det första är designen inge bra, lr den är väl fin men gillar den inte speciellt mycket. Ska försöka att göra mig en riktigt riktigt fin design ;) Kommer nog inte lyckas men ändå ;)
Idag blev det i alla fall Linnéa hon följde med mig hem och vi satt här och så åt vi lite flingor och sånt. Sen åkte vi till ridskolan vid kvart over 3 ( vi börjar 5. ) Där stt vi i kafeterian och kollade på när några red osv, sen skulle jag göra i ordning Janou, det gick bra tills jag skulle sadla. Jag fick hjälp för det är lite svårt att få rätt padden när man lägger på sadeln. Men i alla fall så var hon skit strässad då hon fick värsta panik och bara hoppade bakåt! Men det gick bra ;) Men när jag knäppte loss henne så kastade hon sig intill väggen och jag hade tyglarna runt hennes hals så jag följde ju med ;)
Det gick bra ändå ;p
När vi red tränade vi dressyr. På volten skulle vi gallopera, hah, som jag är så fick jag fram henne i från skritt och då blir hon väldigt strässad så jag fick kämpa. Men jag skulle ju trava sen och så ville hon inte så då blev det gallop igen och så höll det på typ hela tiden gallop, gallop, gallop och gallop. Det var i alla fall jätte kul och Karin ( våran ridlärare) sa att jag var jätte duktig, så jag kände mig nöjd ;))
Sen blev det hem och sova i soffan. Det var as myysigt <3
I morgon vet jag inte vad jag ska göra ska nog inte va med någon.
Men jag börjar nog med "dagarna" i morgon eller om två dagar för jag har ingen kompis som kan beskriva mig just nu. Men ska sova nu för är skittrött skulle ha gjort det klockan tio men jag orkade bara inte gå upp och så ville jag kolla på let´s dance. Sov sött ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0