opsss

Oj, glömde bort att jag hade en blogg xp
Idag i alla fall har jag inte vart med ngn, bara slappat typ.
Suttit vid datorn oh sånt.
När klockan va typ 10 i 6 lr något så släppte pappa ut Oskar min katt, och det gick jag inte med på så jag slängde på mig dojorna och sprang ut och fick tag på honom. Så nu ligger han oh sover på ngt ställe ;)
Oj tog en titt på klockan den var visst rätt mycket men jag har tagit bort sminket och så, så det är bara att borsta tänderna typtyp :)
Skulle ha badat också för när jag duschade så glömde jag sen att ha i mousse, och så la jag luggen åt fel håll så jag får väl ta mössa till skolan i morgon ;)
Nu ska jag borsta gaddarna.
HADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0