Så skönt

Nu har Oskar min katt kommit in, trodde att han hade försvunnit först. *Pust* att han kom tillbax. Jag ropade på honom nyss och då var det något som strök sig mot mitt ben  och då skyndade jag mig att stänga dörren för att jag trodde att det var Isa som hade smitigt ut men det var det inte för när jag kollad bakom mig så gick Oskar där och vickade på rumpan och såg så nöjd ut ;) Det var tur att han hade kommit in för annars skulle jag ha stannar uppe hela natten och ropat på honom in i mellan. men nu behöver jag inte det + att jag kan läxan supernbra, och om jag skulle ha varit uppe hela natten skulle jag inte ha gått till skolan i morgon skulle ha försökt att sova hela dagen så att jag skulle vara pigg till ridningen i morgon ;)
Men nu ska jag göra mig i ordning så jag inte somnar om i morgon när jag ska gå upp.
SOV GOTT ALLA SVENSKA MEDBORGARE OCH ANDRA! <3
liten bild ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0